OP AVONTUUR IN ZUID-AFRIKA: BRANDING EN CAMPAGNE VOOR RADISSON HOEDSPRUIT

INVESTEREN IN HET RADISSON SAFARI HOTEL IN ZUID-AFRIKA

Het 138 kamers tellende Radisson Safari Hotel Hoedspruit biedt een spectaculair uitzicht op de Drakensbergen en is gelegen in het hart van het Lowveld, dichtbij het wereldbefaamde Kruger National Park en de Blyde River Canyon.

STRATEGIE

Om een kans te maken bij mogelijke investeerders is de uitdaging er om ze zo warm  te maken voor het Radisson Safari Hotel in Hoedspruit. Een visuele storyline op print en de online kanalen werd het uitgangspunt.

CONCEPT

The Nature is our Backyard

Een goed verhaal verteld zichzelf vinden wij. We brachten daarom het vernieuwde hotel en zijn Zuid-Afrikaanse achtertuin (waarin je met een béétje beginnersgeluk de Big Five spot) in harmonie over in de branding. Het Radisson Safari Hotel is een luxe rustpunt dat niet te opvallend in zijn omgeving past, daarom kozen we voor het gebruik van luxe -Afrikaanse- details in de designs.

CREATIE

Uitwerking van Strategie en Concept in media en uitingen

BROCHURE

Stijlvol en elegant, zo kunnen we de huisstijl van het Radisson Safari Hotel wel omschrijven. De stijl past moeiteloos bij de andere labels van de Lowland Group en sluit ook goed aan op het visual landmark van de Radisson keten.

ADVERTENTIE IN FINANCIEEL DAGBLAD, BEURSSTAND SECOND HOME BEURS

Stijlvol en elegant, zo kunnen we de huisstijl van het Radisson Safari Hotel wel omschrijven. De stijl past moeiteloos bij de andere labels van de Lowland Group en sluit ook goed aan op het visual landmark van de Radisson keten.

WEBSITE


OOK MET ONS OP avontuur?

Stuur ons een berichtje en we maken snel een afspraak!